you're pulling my heart into pieces

Det är aldrig roligt när någon bråkar. Det är värst när det är två av sina bästa vänner som gör det. Tydligen har jag valt sida när allt jag gör är att hålla mig borta från deras skitsnack. Jag försöker att inte försvara eller hålla med någon av dem och jag säger ifrån eller går iväg för jag vill inte höra. På grund av det börjar jag bråka med dem båda två istället.

Jag älskar er och vill, eller klarar, ni inte att lösa det här så är det så det får vara. Men jag vill inte hamna i kläm, jag vill inte bli indragen. Jag vill inte må dåligt, framför allt känna mig dålig, på grund av ert tjafs. För när ni håller på som ni gör så tycker jag inte om någon av er. Jag ska inte behöva ta det här. Det är mellan er.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknar dig med. tänkte ringa dig igår o kolla om jag kunde sova hos dig, men jag såg att klockan redan hunnit bli halv 1 så jag ville inte att du skulle bli väckt.

2009-01-29 @ 16:47:38
URL: http://klittan.blogg.se/
Postat av: Mam

Bra sagt! Talande bild!

2009-01-29 @ 19:47:49
URL: http://tinamessing.blogspot.com
Postat av: eee

jag vet hur du känner, eller nej, alla känner ju olika. men jag har varit i din sits och det känns som om du ofta hamnar där.. det är bara du av er som får det jobbigast, vad dom andra än tror. skulle ringa dig, men jag ska sova, hör av mig imorgon <3

2009-01-29 @ 21:31:43
URL: http://emsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0