det går bra nu

Hanna är påväg hit nu! Har ätit alldeles för mycket hos mamma men jag får se till att lyckas äta lite av allt gott jag har köpt till kvällen. Och imorgon är det bara att gå upp i ottan för att åka hem till Linda och städa hennes lägenhet. Förstår inte ens hur den kan bli skitig när det knappt finns någonting i den. Eller aa, förutom alla kläder. Nu är det snart dags att knata ner och möta Hanna och gå iväg och hyra film. Mysigt värre. Vill få tag på Mr Treskow också men han dissar både mig och Hanna numera. Konstig karl det där. Nu står katten framför datorn så jag ser ingenting. Gotta go!

Kommentarer
Postat av: emmeli

säg inte att ni sov på balkongen? för då känner jag mig dissad..

2009-07-20 @ 11:31:37
URL: http://emsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0