going up

Vilka dagar det har varit nu på sistone. I onsdags var jag ute på Baba Sonic med Mia och träffade Fjodor som bjöd mig på öl och pratade om sig själv konstant. Sprang ifrån honom två gånger under den kvällen. Vaknar upp dagen efter i Mias otroligt sköna säng och går iväg för att möta upp Emmeli och åka ut till hennes land. Vi grillade och hade det hur mysigt som helst. Fram tills Nolle visade snoppen - då åkte vi hem till mig och grillade istället. Så igår var det utgång igen. Linda, jag och Jenka gjorde staden osäker. Jenka erbjöd mig en drink om jag gick upp och startade det tomma dansgolvet. Sagt och gjort . Jag gick ut och gjorde det jag gör bäst - skämde ut mig själv. Träffade Alex som bjöd mig på vodkalime och champange. Sprang sedan där ifrån gråtandes när alkoholen slagit till. Satt utanför blodcentralen och viskade efter Linda. Hon hörde mina böner och kom som den ängel hon är.

Och idag har jag tagit flera djupa andetag och älskat mig själv och mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0