på äventyr med mina nyfunna vänner och mickis

Igår släpade jag mitt arsle till hökarängen där Mickis var på hemmafest. Hade ingen lust att göra någonting egentligen eftersom alkoholen från kvällen innan inte ens hade rensats ur. Men så fort jag såg Mickis och Chengan knata mot mig så var jag back on track. Det var inte en särskilt ansträngande kväll heller. Vi kommer dit och Mickis hade redan lyckats få snea blickar från "kossan i svart". I stort sätt hela sällskapet sitter framför tvn och lyssnar på konstig musik och någon snubbe som dansar fett flummigt. Och alla skrek och tyckte det var skitkul. Själv stod jag på balkongen och smuttade på mitt vin och kollade på en live porrfilm. Mickis och Alex äter verkligen upp varandra vart dom än är. Sedan blev det ett besök till Donken och när vi kom tillbaka från det så hade i stort sätt alla gått hem. Så då tog vi över soffan och kollade på världens hetaste breakdance:are(?). På nåt vänster lyckades vi sedan byta lägenhet och kollade på boxning och sköt varandra med softair guns. Ett besök till bastun där jag ofrivilligt näckade eftersom Mickis tappade min handduk. Somnade sedan till att Mickis pillade mig i håret och skedandes med Chengan.

Och nu är jag hemma med två nya skavsår och fyra skjutmärken på magen och ett halvt huvud. Tror den andra halvan ligger kvar på Baba Sonic sen i onsdags.

Försökte fotografera skjutmärkena men det ser ut som min navel är ett svart hål...

Kommentarer
Postat av: adlerz

om inte det är helt underbart, jag gillar när du är med! :D <3

2009-07-12 @ 16:17:17
URL: http://adlerz.blogg.se/
Postat av: Mam

Aj, aj, aj! Var rädd om dig!

2009-07-12 @ 17:16:33
URL: http://tinamessing.blogspot.com
Postat av: ememem

baabyy, ska vi ses snart igen eller? :D jag kan komma över till wahlströms som har nu blivit ännu fler.<3<3

2009-07-13 @ 20:34:31
URL: http://emsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0