my door's allways open, you can come anytime you want

Jahapp, snart bär det av mot gotlands kullerstenar. Eller nåt. Ska bli himla härligt att komma bort från allting. Vara med mamma och bara ta det lugnt. Funderar som vanligt på att stänga av mobilen under hela gotlandsvistelsen men jag tror inte jag klarar att ha den avstängd i över en vecka. Plus att jag måste kunna få tag på Emmeli och Hanna är som kommer vara där också. Hoppas verkligen att jag kan träffa dem!

Pappa är inte hemma ikväll så jag har gjort min egna middag ("grillad" lax och ris, way to go Zabina!) och ätit den tillsammans med katterna. Det är som att se in 50 år i framtiden. Alone with the cats. Nej, efter allt som har hänt med de här katterna är jag inte alls sugen på att skaffa något slags husdjur alltså. Pappa och jag har det bra som det är.

Jaja, känner mig uttråkad och katterna sover. Kanske ska skaka liv i dem. Eller duscha. What to do, what to do? Jag saknar miss Génetay.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0