so what's up?

Dagen har spenderats på ikea med Linda. Spenderade bara pengar på bigaråer (eller hur det kan stavas). Och pastasallad. Och en halv drink. Känner att mina pengar bara försvinner till allt käkande. Har inga pengar att göra av med från början egentligen. Jag har hjälpt Linda storstäda lägenheten. Hon mutade mig med en lunch tidigare i veckan och sedan nu betalade hon halva drinken vi tog som belöning när vi var klara. Hon borde veta att jag inte behöver mutas för att städa. I'll do it for free.

Just nu är Linda i duschen men sen ska vi väl krypa ner i hennes nyköpta lakan och kolla på någon serie. Eller sätta oss ute på balkongen med te och filtar och prata om Marcus (hennes båååjfrääänd). Imorgon jobbar hon så då blir det hem till SATC (sex and the city) igen. Och älskade Mickis måste jag träffa snart också! Synd att det inte är fint väder så man kan åka och bada, eller grilla som hon tjatar om hela tiden. Får ta och styra upp det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0