bra skit

Blev förkyld efter onsdagens bravader men inte sabbade det min midsommar inte. Snor och vodka är bra grejer det. Det var ett mirakel att jag och Mickis ens kom hem igår för vi hade ingen aning om vart vi var eller hur vi skulle ta oss hem. Alla bussar vi hittade åkte till typ helt sjuka ställen så tillslut sa pappa att vi skulle hoppa in i första bästa taxi och bara komma hem. Det regnade ju, då kan man inte vara ute och ränna. Så vi kommer hem och käkar donken som mickis köpte påvägen och sedan går vi ner i porten och chillar med joel och jonte. Däcker sedan som vanligt på Jonte och bestämmer mig då för att vi måste upp och sova. I min obäddade säng. Inga lakan eller påslakan eller någonting. Vaknar några gånger under natten och är övertygad om att jag kommer dö av törst. Tack och lov att jag ställde en vattenflaska vid sängen. Så idag har jag mått som förtjänat och inte rört mig ur fläcken. Har legat i min obäddade säng och kollat på olika filmer med Ryan Reynolds och ätit gravadlax. Har fortfarande inte bäddat sängen och tänker inte göra det nu ikväll heller.


Kommentarer
Postat av: Petra

min nya blogg som jag skriver på lite smått ;)

Pwregner.blogg.se



<3

2009-06-24 @ 15:45:24
Postat av: emmeli

du kan vara bra skit <3

2009-06-24 @ 21:30:03
URL: http://emsan.blogg.se/
Postat av: zabina

puss på er båda!

2009-06-24 @ 22:23:12
URL: http://zabbeliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0