för det är ingen vanlig dag

Då var man 19år då. Pappa kom in imorse med frukost på sängen och massa paket. Var verkligen inte beredd på det, sov som en stock. Nu skulle jag egentligen stått på Emmelis flak och skrikit lungorna av mig. Men nää, min mage samarbetar inte med mig idag. Jag som verkligen gjorde allt igår för att jag skulle må bra. Drack ingen alkohol, gick och la mig tidigt, tog det lugnt hela dagen. Kände på mig att någonting skulle skita sig. Jag hoppas att Emmeli har det grymt kul där på flaket och att jag inte har förstört hennes humör genom att inte komma. Fast hon tar ju fan studenten, tror det krävs rätt mycket för att få henne ur balans just nu. Ingen mer skola liksom. Den här dagen har man drömt om länge.

Jag har provat att locka mitt hår med locktången jag fick av pappa imorse och det går väl sådär. Det är inte så himla lätt att göra på sig själv och jag har antagligen missat allt där bak. Men övning ger färdighet.


Kommentarer
Postat av: Mikaelas Mamma

Grattis,Grattis,Grattis, Gumman, Ha en bäst födelsedag och firad blir du, det vet jag. Massor av Kramar/ Sara.

2009-06-04 @ 21:05:49
Postat av: zabina

Tack så mycket Sara! :D

2009-06-06 @ 13:09:06
URL: http://zabbeliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0