never be the same again

Igår var det fest som fan och imorgon blir det ut igen. Känner att den där resan till landet kanske inte hade varit så fel ändå. Hade antagligen tagit det mycket lugnare där än vad jag kan göra här hemma. Men men... Idag har jag bara tagit det lugnt med Mickis och Linda. Lagade tacos till middag och åt för mycket. Köpte godis och åt för mycket. Så nu har jag som vanligt ont i magen. Lustigt att jag aldrig lär mig... Även fast pappa varnade mig och ställde undan godiset.

Nu ska pappa kolla på Iron Maiden-dvdn så jag får väl lägga mig och kolla på någon film eller något. Så mycket för att ha pappa hemma igen liksom. Men det är typ så här vi umgås. Vi ligger i varsitt rum och ibland skriker vi något till varandra för att kommunicera lite. Ska kanske lägga mig ner och fisa lite för att lätta på trycket i magen. Hörs!

(Är förövrigt omringad av kärlek för tillfället och blir väl lite lätt avundsjuk på allas lycka, men samtidigt inser jag att jag mår så jävla bra som det är nu. Så länge jag inte blir lämnad själv för att alla andra är med sina pojkvänner. Eller att jag blir det tredjehjulet. Det är det värsta jag vet. Men det händer nog inte, dom älskar mig för mycket. Hihi)


Kommentarer
Postat av: Mam

Jag garanterar: Det hade inte varit lugnare på landet. Helt hysteriskt! Vi sov fyra i Brygghuset, fyra i Linbastun. Och då hade ändå inte Emil, Åsa, Ayla, Anna, Emmelie (Annas kompis) och Jolina (Emmelies dotter) fått plats. De fick tälta. Vaknade man i natten för att gå och kissa väckte man halva gården och krossade någons tår. Vi åt och drack och såg i kors. AnneLouise vann couronne-turneringen. En dålig förlorare gav sig till känna. Barnen skrattade och grät. Vi föråt oss på matjesill. Ingen badade. Istället regnade vi bort.

2009-06-21 @ 19:39:41
URL: http://tinamessing.blogspot.com
Postat av: zabina

Låter som en höjdarhelg med andra ord!

2009-06-21 @ 22:31:41
URL: http://zabbeliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0