she got me throwing my money around

Tummen upp för mig och mina sömnproblem! Däckade i stort sätt igår vid halv tio när jag bara skulle lägga mig och kolla på ett avsnitt av House i väntan på att pappa skulle komma hem. Men jag somnade, stenhårt. Inte var jag piggare för det när jag sedan vaknade halv åtta av att Mickis kryper in efter sitt nattliga besök hos Alex.

Idag var det skolavslutning och det enda jag har velat göra under hela dagen är att sova. Jag blir inte piggare. Oavsätt hur mycket jag rör på mig eller sover så blir jag inte piggare. För jag sover typ inte under nätterna ändå. Antingen sover jag för lätt eller för djupt, nåt är det som inte stämmer i alla fall. Så både idag och igår har jag avbokat planer som jag verkligen har velat göra men som jag varit för trött för att genomföra.

Imorgon är det Denise mottagning och sedan lokalfest i sandsborg så då får jag helt enkelt se till att hålla mig vaken oavsätt hur jag sover inatt. Kommer antagligen somna så fort jag har skrivit klart det här. Vilket är nu. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur många besökare har du varje dag?

2009-06-14 @ 12:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0