så det kan gå när inte haspen är på

Jag har gått runt som en liten fjortis idag i skolan med samma kläder som igår och alldeles för mörk foundation för mitt eget bästa. Försökte förjäves ljusa upp mitt ansikte med att ösa på massa ljust puder - vilket istället resulterade i att jag blev helt fläckig.

Så det var min dag det. Men nu är Emmeli här och vi har tryckt i oss massa korvstroganoff så vem har mage att klaga nu liksom?

Varför hittar jag fel på alla killar som jag skulle kunna gilla och som faktiskt, belive it or not, gillar mig?

Kommentarer
Postat av: mia

det är så vi tjejer verkar funka ?:)

2009-03-18 @ 10:29:26
Postat av: D.

varför samma kläder? Träffat någon?:)

2009-03-18 @ 15:15:05
URL: http://myreasons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0