sick no more

Jag har fått nog av att vara sjuk. Jag har fått nog av att vara snorig, att ha ont i halsen, att hosta, att inte kunna harkla upp slem eller snyta ut snor. Jag har fått nog av att vara trött konstant och inte kunna äta för allting smakar rövknullad kuk. Jag har fått nog av att antingen ligga hemma och ruttna eller gå ut och nästan dö av ansträngning. Jag har fått nog! Men inte fan spelar det någonroll. För hur mycket jag än vill ta upp min telefon och ringa alla jag känner så kommer jag fortfarande inte orka det. För det enda jag orkar göra är att ligga i den här jävla sängen och kolla på Californication hela dagarna, vilket för övrigt är en grymt jävla bra serie och alla borde se den. Lämnar jag de här fyra väggarna klarar jag mig i max fyra timmar sen börjar jag antingen gråta av ansträngning, bli jättekonstig och skratta konstant för att sedan få grov huvudvärk och skaka som ett asplöv eller somna ståendes någonstans.



Kommentarer
Postat av: Mam

Sjukt läckra bilder! Ursäkta ordvitsen.

2009-03-28 @ 10:35:31
URL: http://tinamessing.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0