typ inte så kul egentligen

"Öppna din sms-inkorg. Tryck nedåt fem gånger. Öppna sms:et och läs, detta är svaret på första frågan. Gör likadant med resterande frågor."


Vad säger dina vänner om dig då du inte är i närheten?
På väg! skyndar mig allt jag kan! <3

Vad gillar folk bäst hos dig?
Säg till när du är i fridhemsplan :) <3

Vilken raggningsreplik faller du för?
Skulle du komma hit idag? :) <3

Vad var det första du sa imorse?
Haha okej! den är verkligen hur fin som helst zabina :D <3<3<3<3

Vad är det sista du kommer säga innan du dör?
Va du i skolan eller? Helt mega bra. Jag skrev lite i min blogg. Ehm... JAG ÄR TYP LITE SJUK! Barnen smittade mig första jävla dagen! Jag tänkte fråga om du ville komma hit och titta på dh med mig ikväll? <3

Vad säger personen som gillar dig mest just nu?
Äsch. Bara hundra kvar just nu ;)

Så vad säger du under förspel?
Okej :(

Och efteråt?
Gud vad jag behöver dig <3

Några år senare har ni barn. Vad är deras första ord?
Va händer z?

Nu är de tonåringar. Vad lär du dem?
Har precis ätit med mor. Vilka av filmerna ska ni se?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0