here we go

Yes! Då var det snart dags för den första skivan av tre den här veckan! Ska möta upp Hanna på vägen och köpa morgondagens skiv-biljett. Ser verkligen fram emot Hannas skiva för jag kommer vara så jävla najs klädd. Inget tajt eller kort. Som idag... Känner mig som jordens störta slampa. Med all rätt med tanken på att jag går som "slampan i svart". Det är tema S eller P idag. Alltså man ska komma utklädd som någonting som börjar på antingen S eller P. Hannas skiva har temat "så här har du aldrig sett mig förr" och Mias, på torsdag, är musik. Antagligen kommer jag och Emmeli se sjukt fräcka ut till Mias skiva. Då ska jag försöka täcka mig lite bättre än idag. Skulle vilja lägga upp en bild på hur jag ser ut nu egentligen men jag är rädd att ni skulle vilja sticka ut er ögonen efter det. Men fan, man måste ju spejsa till det när man har chansen. Visst?

Kommer vara så sjukt sliten efter den här veckan. Men som Mickis säger: Man lever bara en gång. Så fuck it. Nu kör vi!

Kommentarer
Postat av: Mikaelas Mamma

You GOOOOOOOOOOOOOO girl!!!!!

Kramar från Sara.

2009-05-05 @ 08:29:03
Postat av: Sara

Ikväll Zabina! Taggaaa!

Vad ska du ha på dig? ;)

2009-05-05 @ 11:08:58
URL: http://saren.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0