I'm not in control so let me go

Var uppe i ottan eftersom jag sov så mycket igår. Åkte in till stan och köpte Emmelis present och råkade sedan göra av med 450kr på mig själv.... Sedan dess har jag legat och glassat på min balkong i bikini och cola. Känns som att någon har slagit mig med en kötthammare nu. Somnade i solen nämligen och vaknade av att jag höll på att drunka i mitt egna svett. Good times, good times.

Just nu sitter jag och äter gårdagens popcorn och det är inte särskilt gott ska jag säga er. Colan är slut så nu får jag dricka äppeljuice istället. Det enda sällskapet jag har är min mage som är ovanligt pratglad idag. Trodde att bror skulle komma över och sjunga lite men det har han inte gjort, än i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0