man mår som man förtjänar

Efter tre skivor och ett klubb-besök känner jag mig rätt utmattad just nu. Men egentligen mår jag inte särskilt dåligt för det för jag har haft en sån jävla rolig vecka. Kom precis på den ultimaten utklädnaden till Mias skiva men det får jag ta på någon annan maskerad eller så. För nu är det slut med skivor. Fy fan vad skönt egentligen. Har 4,09kr på kontot och 1,50 i plånboken. Kläder utspridda i hela rummet och rivsår överallt, känns det som.

Idag har jag inga planer på att göra någonting. Pappa och jag har köpt godis och hyrt film så jag tänker inte lämna lägenheten om jag absolut inte måste. Det tar ju rätt mycket på både kropp och sinne när man är ute en hel vecka. Kanske skulle ta mig några redbull för att komma igång lite? Nej, sova sova sova. Kanske äta något. Men jag är mest törstig. Så jävla törstig hela tiden. Mmm, ett glas vatten kanske man ska gå och hämta nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0