sunny sunday

Igår fyllde Denise år. Kan inte riktigt berätta vad som hände då minnet sviker mig. Men jag har haft en helt underbar helg då jag har bestämt mig att lägga alla förvirrande tankar åt sidan och bara leva istället. Kanske försöker jag leva mer i nuet efter att jag hade ett samtal med någon av mina vänner, kan inte minnas vem, om döden och hur plötsligt den kan komma. Så varför ska jag då hindra mig själv från att leva? Nej, det har jag fått nog av. Jag försöker att finnas där för alla jag älskar istället. Så som jag alltid gjorde förut. Jag var en bättre vän förut och det ska jag bli igen.

Jag ska öva på mitt självförtroende också. Känner mig patetisk när jag äcklas av mig själv medan jag hör hur underbar jag är, hur jävla snygg kropp jag har och andra uppmuntrande komplimanger. Jag förstår inte varför jag inte kan trivas med mig själv när alla andra uppenbarligen gör det. Varför kan jag inte se det alla andra ser? Men även det har jag redan blivit bättre på. Kände mig skitsnygg igår och gick med stolthet i stegen. För jag kan må bra när jag vill det. Och nu vill jag inget annat än att leva till fullo.

Kommentarer
Postat av: Mikaelas Mamma

Zabina, det var jättekul att få se dig, och jag tyckte att du verkade må bra, vilket jag också sa till Mikaela. Jag tycker att du är en sån fantastisk tjej och jag förstår att du har många vänner och folk som älskar dig, fortsätt att njuta, och framför allt fortsätt vara: Zabina. massor av kramar Sara.

2009-05-04 @ 10:45:39
Postat av: Sara

Du sätter ord på mina tankar Zabina.

2009-05-04 @ 13:11:58
URL: http://saren.bloggagratis.se
Postat av: Sara

Du sätter ord på mina tankar Zabina.

2009-05-04 @ 13:12:12
URL: http://saren.bloggagratis.se
Postat av: Mam

Toppen!

2009-05-05 @ 13:35:24
URL: http://tinamessing.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0