Give back my heart that your body rejected

Känner mig tom och ensam. Men ni vet ju alla vad mörkret har för verkan på mig... Har vandrat runt i min tomma lilla lägenhet. Städat köket bara för att ha nåt att göra. Köpte coca-cola och kollade på film på 3an. Sen var filmen slut och lägenheten städat... Har till och med städat mitt egna rum. Nu ligger jag själv i min lagom stora säng och önskar att jag hade lockat hit Max så jag hade fått sällskap och bekräftelse. Men ni vet ju alla att jag inte är en sån tjej. Jag föredrar att inte göra någonting som skulle få mig att må bra och sedan älta det tills mitt huvud exploderar... Better safe, than sorry... But i'm just sorry... No need to be safe när man ändå inte har någon att vara det med... Bam-bam-baaaam..! Jaaaa men så här kan jag ju inte hålla på hela natten. Känner att det är lite passé att gråta ut här på bloggen. För egentligen är jag inte särskilt ledsen eller olycklig. Allting är förhållandevis jävligt bra. Hade varit ännu bättre om jag hade fått betalt för mitt slavgöra på Gina Tricot. Det håller vi tummarna för..! Tant Greta ringde idag och sa att hon kommer och hälsar på runt onsdag så kanske är det därför jag håller på och töntar mig med bekräftelse och annat trams. Men ni vet ju alla att Tant Greta tar fram mina värsta sidor... Hon lyckas alltid trycka på de där knapparna som det står RÖR EJ på. Blaha-blaha, nu ska jag somna till Bridget Jones Diary. Hon får mig i alla fall att må bra!

Under tiden jag kollade på filmen förut, fyra bröllop och en begravning eller vad den heter, så gjorde jag en väldigt deprimerande teckning. Skrev med stora bokstäver "love is all we need" och sedan med lite mindre under det "too bad i don't have it" och runt det klottrade jag "pain pain pain pain pain"... Snacka om att Tant Greta tar med sig massa vänner på nästa besök också...

Ps. För Er som inte följer min blogg: Tant Greta är MEEEENS. Men sådana snuskiga ord får jag inte använda för Fröken Linda.

Kommentarer
Postat av: Anonym

läste gamla kommentarer och föll över en som du skrivit. vill bara säga tack. visserligen kanske ett år för sent eller så, men jag vet att du gjorde skillnad back then. tack.

2009-11-22 @ 02:58:19
URL: http://gockas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0