freakshow

Alltså vad ska jag säga egentligen... Jag skyller på Emmeli! Den där lilla skiten fick mig att börja läsa twilight-böckerna igen och jag är heeelt jävla fast igen... Jag gick runt i min egna lilla värld hela dagen idag på Gina, har ingen aning om jag faktiskt gjorde ett bra jobb eller inte. Musiken hjälper inte heller eftersom en av låtarna som går runt runt runt runt runt på Gina innehåller meningen "living in the twilight-world" så då börjar jag ju automatiskt drömma mig bort. Alltså jag kommer typ helt seriöst börja gråta snart, jag vill vara i boken. Som linda säger; jag vill snorta den. I WANT IT TO BE THE AIR I BREATHE! Haha, nej nu spårar jag lite... Fast typ jättelite. Jag menar skulle jag kunna säga tjillevippen och bli miniatyr så skulle jag nog bo i Eclipse-boken. Den tredje alltså. Fucking awesome. Men nu går ju inte det. För jag får väl knappt ner en fot i den nu liksom. Och jag har ändå rätt små fötter och böckerna är ändå rätt stora... If you know what i'm sayin'.... ehhehehe...

Och nu gav Linda mig herpes också... Aka sugmärke... Och jag insåg precis att jag är rädd för trädgårdstomtar... Tur att de inte är så vanliga i skarpnäck... Många punkter överallt nu... Eller vad säger ni.................................?

Kommentarer
Postat av: emmeli

läste igår på kvällen, scenerna med tältet. kyssen! HON ÄR JU KÄR- säg att hon väljer mr j? im in LOOOOVE

2009-11-25 @ 05:43:37
URL: http://emsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0