i'm a criminal

Upprepade nätter har jag drömt att jag befinner mig i ett villaområde och bryter mig in i villa efter villa. Varje gång kommer ägarna till villorna hem och jag måste gömma mig på olika sätt precis framför dem. I den senaste drömmen jag hade nu så gömde jag mig bakom bilen som de precis kommit med, varpå mannen säger till sin fru "jag ska bara lasta ur bilen först" och jag inser att jag sitter precis vid bagageluckan. Men jag blir aldrig påkommen som tur är. Här lyckades jag krypa under bilen just in time. Och jag snor aldrig något heller. Jag går bara in i de där husen för att jag är nyfiken på hur det ser ut där. Och jag bryter mig inte direkt in heller för dörrarna är alltid olåsta eller till och med öppna. Men jag går in i ett främmande hus och ägarna kommer alltid hem. Känns som det ligger nåt dolt budskap i de här drömmarna. Synd att man inte känner någon som är drömtydare som typ Josef. Han var ju Faraos drömtydare, snacka om merit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0