kommer ha sån träningsvärk imorgon

Åh fy fan, följde med Linda till gymmet idag och tränade med henne. Mah gadd... Jag är helt slut. Jag var slut redan efter uppvärmningen. Så nu har jag 14 dagar fri träning, det är ju alltid nåt! Måste bara se till att komma iväg också. Typ åka direkt från Gina ut till västertorp för annars blir det super krångligt... Jaja, det löööser sig. Nu blir det lasagne och stekta majskolvar hos Linda. Hjälper henne med tvättstugan idag!

Firade farmor idag också. Sötnosen började gråta som vanligt för att hon är så tacksam. Min kusin började också gråta när hon grät. Själv satt jag och fnittrade. Blir alltid nervös när folk gråter inför mig. Vet aldrig vad jag ska säga eller göra och sånt där. Så jag drar värdelösa skämt eller nåt annat roligt. Nu måste jag käka! Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0