mr logic

Det känns som att man går lika mycket som en valross på kottar HAHAAH jag är så jävla ologisk när jag kommer hem efter praktiken... hahaha... Vad jag ville säga var i alla fall att det känns som att man går jättemycket när man jobbar på Gina men jag hade på mig en stegräknare idag och gick ändå bara 9735 steg. Skuumt säger jag... Hahaha valross på kottar... Vad fan kom det ifrån?

Jag var dum nog och köpte en chokladkaka efter jobbet som jag tryckte i mig på vägen hem så nu är jag inte hungrig... Måste laga mat dock så jag får matishlådish till imorgon. Känner bara för nudlar men det är ju lite väl trist att ta med sig till lunch imorgon. Eller kanske ska köpa med mig någon macka imorgon bara. Ska inte gå till Sandys igen bara... eller jo, om jag ber att de inte tar på någon lök... För det var ju a big mistake så att säga! Gick runt med kramp i magen resten av dagen. Plus att jag råkade käka en saltgurka så jag mådde fett illa... Jag glömmer alltid bort att jag inte klarar av rå lök... Så jag ba 'mmmmm, fan vad gott med rå lök' (för exakt så tänker jag) och sen ba 'aj aj aj aj, varför äter jag rååååå löööööök!?!?!' (för exakt så säger jag, alla på Gina ba OMG VAD HÄNDER SKA VI RINGA AMBULANS ELLER VILL DU HA EN CHOKLADKAKA!?!?!?!?!?!) Hahaha, nej nu går jag och gör nudlar. UTAN RÅ LÖK. För det brukar jag alltid ha på mina nudlar annars...


Kommentarer
Postat av: Mam

Aj, aj, aj! Gottis före maten. Big mistake!

2009-11-18 @ 20:07:22
URL: http://tinamessing.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0