the horror

Åh juste! Fick klä av tre skyltdockor idag... Alla kanske inte vet det men jag är groooovt rädd för skyltdockor. Så jävla obehagliga... Hahaha, jag hängde upp massa grejer på lagret och sen när jag är klar typ och står och beundrar mitt verk ser jag att det står någon på knä bakom alla grejerna och sen NEJ DET ÄR EN JÄVLA SKYLTDOCKA. Och den stod inte där när jag gick in allltså!!!! Så jag typ backar bakåt för jag är beredd på att hon ska döda mig och då ramlar jag typ ner för det är typ 40cm ned till golvet när man går ut ur det rummet och vad tror ni jag nästan ramlar in i? JO TRE JÄVLA SKYLTDOCKOR TILL!! Aa fy fan alltså... Får hjärtklappning bara jag tänker på det. Sen kommer i alla fall Ida och frågar om jag kan hjälpa till att klä av och ställa ner några skyltdockor på lagret. Jag ba jomen ja absolut, med ett leende... Rös i hela kroppen när jag bar ned dem... Det var bara halvor som tur var. Alltså bara överkroppen, inga ben så då kan jag i alla fall springa ifrån dem och de får för sig att börja leva... Det var lite halv roligt att klä av dem faktiskt, när jag ställde ned dem på bordet tänkte jag 'get naked, bitch!' och flinade för mig själv och sedan för att få av tröjorna behövde jag liksom dra händerna av deras bröst. Kändes lite snuskigt. Kändes ännu mer snuskigt att jag stod och fnissade och drog sexskämt för mig själv när ingen annan var nere på lagret... Tur det kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0