think i'm goin' crazy

Alltså det är så sjukt mycket saker jag vill ha på Gina... men med mina 378kr kommer man inte långt. Jag vill ha en två tre tunikor och massa jeans och massa halsdukar och mössor och ALLA SMYCKEN! Så jävla mycket snygga smycken..! Tror vi ska rea ut en massa för 29kr(!!!) så då ska jag nog passe på å köp. Så sjukt mycket snygga nyårs och julkläder och sånt där... Partykläder så att säga... geee miiiiig. Jag trodde Linda hade gjort slut med mig förut idag, men hon var bara och gymmade. Tror jag börjar bli för klängig nu, hon tappar lusten liksom. Har sovit själv i två dagar nu och inte vill hon prata med mig i telefon heller "det kostar pengar, zabina"... Det är kärlek det! Jag lagade så himla goda nudlar idag. Jag menar i vanliga fall är ju nudlar lite så där halvokej... Men jag krydda lite här och krydda lite där och oj vad är det här för nåt det häller vi i och vips så hade jag Nudles á La Zabbe och mums, det slank ner fiiint... Åh Hahaha! Jag kollar på G-force nu, den där typ halvanimerade filmen med värsta spion-marsvinen... så jävla rolig! Och jag typ saknar Millan fett mycket. Mitt gamla marsvin alltså. Må hon vila i frid.

Tror att musiken på Gina hjärntvättar mig eller något. Är helt bääääng alltså. Typ helt speedad och alla tankar bara åker runt runt runt och jag är ensam hemma så jag tänker högt, alltså jag säger typ allt jag tänker på. Stod och pratad med kastrullen förut och frågade vad jag skulle ha till middag till svar på det fes jag och sa sedan: nej det kan jag ju inte äta... Hoppas nästan på att det är som i the truman show för fy fan vad kul ni skulle ha då alltså. Nej lite te på det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0