tralalala

Nehe... Typ ingen träningsvärk alls idag. Bara lite smått i bröstmusklerna...

Är äntligen tillbaka på fina Gina Tricot! Och idag fick jag sortera massa kläder och välja vilka som skulle vara kvar i affären och vilka som skulle bort bort bort! Heelt sjäälv! Så det var kul. Och Hanna kom förbi och köpte sig ett skärp och bjöd med mig på kalas ikväll... Vill verkligen gå ut och träffa Hanna och självklart gratta Nina som fyller år men jag har så sjukt ont i fötterna. Höll på att dö när pappa och jag skulle gå och handla. Men meen. HanniBaL säger att det inte är något inträde så det är ju bara att jag drar dit om jag känner för det. Börjar inte förrän 10 imorn så då blir det brrrraaaa ska ni se! Nu får jag kramp i armen, puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0