välkommen tant greta

Tant Greta kom i onsdag, självklart när jag sprang runt på Gina, och hon var på riktigt taskigt humör... Gick runt och slog mig på magen hela tiden. Sen kom torsdagen och jag vaknar av att hon ger mig en jävla karatespark rakt i magen. Kröp till duschen och satt där och spolade varmvatten på magen ett tag men det hjälpte inte... La mig i sängen i fosterställning och höll andan funkade lite bättre. Hemskt var det..! Tant Greta brukar aldrig vara så här elak när hon hälsar på... Så igår låg jag hemma hela dagen, hatar att jag behövde ringa Gina och säga att jag inte kunde komma in nu när det precis varit löning och grejer... Sen idag vaknar jag 32 minuter innan mitt larm ska ringa av ytterligare en karatespark. Varpå jag krälar mig ur sängen ändå och tänker neejduuuu idag stannar jag inte hemma. Jag ska vara i skolan på fredagar och ha Reperation och Ombyggnads lektion med Mickis och jag har typ lämnat henne själv där alldeles för många gånger, plus att jag för en gångs skull vaknar och faktiskt känner mig PIGG. Tro mig, det händer inte ofta..! Men att försöka ta mig ur sängen gick inte så bra. Det enda som hände var att en våg av illamående kom över mig när värken spred sig till ryggen också... Så istället har jag nu legat som en staty i sängen och inte rört mig ur fläcken, lyckades tack och lov somna ett tag. Nu känns det bättre, men om det var som igår så kommer Tant Greta ge mig en till spark när jag minst anar det!

Ni kanske undrar varför jag berättar om Tant Gretas ninjaskills här men det är helt enkelt för att jag är i chock. Visst att jag vet att hon har styrka i sina sparkar men jag menar så här hårt har hon aldrig sparkat tidigare. Usch, nu börjar det ju låta som att jag pratar om ett barn i magen.. UUUUUUUUUUUUSSSSHCHHHHHhH

Kommentarer
Postat av: Mam

Våga äta värktabletter!!!

2009-11-27 @ 22:21:54
URL: http://tinamessing.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0