your pain - my fucking thrill

Alltså det kryper under skinnet på mig... Är så jävla irriterad. Jag skakar fan. Är det något som sätter igång mig så är det när människor säger eller gör något dumt mot mina vänner. Och det här tar ju fan priset. Jag blir så jävla arg för att Mickis ska få skit för någonting som hon inte ens har gjort. Hela situationen är från början Daniels fel, som är en jävla skit, eftersom han gick och skaffade en ny brud innan han gjorde slut med Mickis. Och nu är det Mickis som ska få skit för det? Och bli kallad otroligt onödiga saker? Dags att skaffa en hobby, Elisabeth? Hela grejen är så patetisk. Vad skulle mickis få ut av att skicka ett mejl till sig själv från hans mejl? Hör du inte själv hur skrattretande det är..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0