god morgon

Mia och jag somnade igår efter att vi färgat mitt hår. Klockan var väl strax efter tio då. Somnade som en stock. Sedan vaknade jag vid ett och var fullkomligt utvilad, men somnade om. Vaknade runt halvåtta av att Mia kryper ned i sängen igen "jag har 20 minuter kvar tills jag ska gå". Vaknar halv tio, en timme innan jag ska gå upp, av att Linda ringer och berättar om hennes natt. Pratar med henne i en halvtimme och bestämmer mig för att gå upp istället för att sova en halvtimme till. Blir livrädd för min spegelbild eftersom jag glömt bort att vi färgade mitt hår kvällen innnan. Äter frukost till gilmore girls och tar det allmänt lugnt. Antar att jag kommer komma försent idag bara för att jag har haft så gott om tid på mig. Eller glömma lunchen. Idag ska jag köpa lite fler kläder på Gina tror jag.

Tror jag lägger upp en bild på håret efter att jag har sminkat mig. Nu: Erik Hassle på högsta volym för att vakna lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0