keep loosing my way

Alltså fan! Mörkret är inte min vän! Här sitter jag i min säng och har världens sorgligaste spellista på repeat. Har dissat mickis, linda och denise för att sitta hemma och tycka synd om mig själv. Jag sitter typ och stirrar på mig själv i spegeln och försöker komma på saker som är fel med mitt liv. Seriöst?! Jag måste liksom tänka efter då är det inte ens värt att vara ledsen. Blir så jävla trött på det här. Det är mörkt ute och jag är ensam hemma. Klart som fan jag ska sitta och sura då.

Jag vill bara ut och glömma allt. Bara sluta grubbla på att jag inte har någon som inte diskar eller fäller ner toasitsen... Jag hatar hatar hatar hatar hatar hatar hatar mig själv. Och mina barnsliga förälskelser som får min värld att snurra och mina ben att vika. Här sitter jag och dricker kaffe för jag har ingen aptit. Jag kan inte äta för att jag är så jävla töntigt efterblivet "kär". Och det värsta är ju att jag inte ens är kär. Jag har bara intalat mig själv det. Jag har lurat mig själv! Förstår ni vad jag får dras med? Den här människan ska jag umgås med i hela mitt liv. Inte undra på att jag är singel. Jag är hemsk! Jag skulle inte vilja vara med mig så varför skulle någon annan det? Kan någon bara stänga av min hjärna så jag slutar grubbla på så jävla onödiga saker. Så jag slutar känna så jävla onödiga och påhittade saker. Trams! Trams är vad det är!

Haha, tror jag ska klä ut mig nu. Fett kul.

Kommentarer
Postat av: Petraaow

Du är ett bra sällskap, Zabina! Se inte ner på dig själv så mycket! Men jag tycker du ska klä ut dig :D det är alltid roligt.......

2009-10-09 @ 23:09:35
URL: http://pwregner.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=iMUiwTubYu0



<3

2009-10-10 @ 09:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0