nu skärper vi oss (jag och mitt alter ego)

Fick arslet ur vagnen idag och bokade klipptid. Men inser nu att de typ kommer klippa av allt mitt hår. Jag älskar att det äntligen har blivit långt och nu kommer det ju bli skitkort. Sju piskrapp för att jag blonderade sönder mitt hår. Aja, imorn 16.30 blir det förhoppningsvis fräscht igen. Och kort. Bläää. Brunt, kort och fräscht. Väääärsta makeovern från när det var blont, sliten och långt. Ska nog klippa bort mitt buttra humör och negativa tankar imorgon också. Ta lite makeover på själen också. Det ska jag fan göra. Det ska bli en ny Zabina. En målmedveten och vuxnare. Sluta dricka billig äcklig öl, sluta vara dräggig. Fy fan vad bra.

Sen har jag 300kr rabatt på Gina och 200kr på H&M så när studiebidraget kommer ska jag köpa lite vettiga kläder. Och tänka efter innan jag köper dem! Smartare ska jag bli också. Ska planera bättre. Vara stolt över mig själv. Det här kommer bli bra ska ni se. Skiter det sig så kommer ni nog märka det på mina inlägg. Då får ni säga: Zabina, nu har du brunt och kort hår så skärp dig för fan. Det finns ingenting du inte kan göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0