ojskipojski

Känner mig liksom lite uttråkad nu. Har städat hela lägenheten, diskat, pluggat, sorterat. (Fortfarande inte duschat.) Är väl trött men otroligt sprallig. Ligger i sängen och pratar med mig själv. Skriker nej flera gånger när jag trycker på fel tangent. Skrämmer mig själv med olika miner. Stirrar intensivt på olika möbler med en mördande blick och ber sedan om ursäkt. Påbörjar flera olika blogginlägg med meningar som "Om jag vore ett en säck potatis skulle jag ... ". Ja, vad skulle jag egentligen göra om jag vore en säck potatis? Jag menar jag är uttråkad som det är. Fatta då att vara en säck potatis och bara står där hela tiden. Med massa potatis. Ibland kommer någon och plockar upp några potatisar ur en. Ibland flyttar någon på en. Hur spännande är det liksom? Hm, värt att funderar på ett tag. Kanske skriva en lista med för- och nackdelar?

Kommentarer
Postat av: Mam

Jag älskar dig och din blogg!

2009-10-06 @ 21:14:22
URL: http://tinamessing.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0