plums

Imorgon kommer jag hem igen. Men med de få kommentarerna här på bloggen och min ovanligt tysta telefon vet jag att ni inte har saknat mig. Det värmer verkligen! Linda är en pärla för hon fylle-smsade och sa att hon saknade mig. Jag har saknat er. Allihopa. Till och med surkärringen på våning 2. Det är inte det att jag har haft det tråkigt här utan man har sån tid att tänka och andas här. Så man inser hur mycket ni betyder. Mikaela och Mia ska få en liten present för det. Förhoppningsvis kommer jag hem starkare nu. För utanför bloggen har jag inte varit lika glad som det verkar. Har sovit dåligt och sen blir jag alltid lite grinig och lättstött innan tant Greta kommer och hälsar på. Men att bara vara med mamma får mig att läka snabbare än vad jag gör hemma så det här blir bra. Trots att ni inte saknat mig (ja, jag fiskar efter lite kärlek).

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du behöver inte fiska efter kärlek mitt hjärta. Ska berätta en sak som jag tänkte när jag höll på att frysa ihjäl på väg hem från harrys, för full för att fungera och ensam. Påminn mig så ska du få veta. Det var en stor uppenbarelse.

2009-10-31 @ 18:01:43
URL: http://lindamore.blogg.se/
Postat av: emmeli

jag har ju smsat! men inte fått svar.. så jag om någon borde få en present!? men nejnej :P

2009-10-31 @ 20:16:01
URL: http://emsan.blogg.se/
Postat av: Mickis

Förlåt .. :(

Jag ville inte störa, det verkade som att du slappnade av och ville göra det i lugn och ro.

Du vet att vi saknar dig allihopa! :D

PRESENT?! PRESENT?! JAG ÄLSKAR PRESENTER! :D:D <3

2009-10-31 @ 20:26:45
URL: http://adlerz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0