stay with me

Var ute med Hanna, Nina och Max i fredags. Var hur kul som helst och är typ fortfarande i chock för att det faktiskt hände. Hanna och jag har försökt styra upp nåt med Max i typ ett år! Stötte på Denise på söderhof och höll på att börja böla. Shit vad jag saknar henne. Sen på burger king stötte jag på Muppis och följde med honom till Temple Bar och drog sedan hem eftersom jag skulle upp till släktkalas på lördagen. Lyckades ändå inte komma i säng förrän vid fem och sedan var det bara att gå upp vid 10 och göra sig i ordning. Var dock förvånasvärt pigg. Gled in till söder och käkade tills jag föll i matkoma och åkte sedan hem för att sedan åka in till odenplan och käka mer. Angusburgare på Burger King och sedan däckade jag och Linda på min säng och rörde oss knappt ur den på hela kvällen. Linda somnade som vanligt i slutet på en film, förstår inte hur hon lyckas somna när filmen når sin klimax... Nu är jag däremot själv efter en underbar helg och undrar när min far kommer hem för att åtminstone hämta rena kallsonger eller nåt... Den här dagen har känts oändlig alltså... Hoppas ni inte har glömt att vrida tillbaka klockan en timme?

Känner att jag skulle vilja skriva något riktigt roligt men det har inte hänt så mycket idag. Hade en "drömdejt" på The Sims 2 idag. Det är väl det mest spännande som har hänt idag.

Jag vet inte om jag ska göra middag eller om pappa kommer hem till dess. Är inte ens särskilt hungrig. Känner mig bara ensam och kladdig. Spillde lite cola alltså. Funtar på att sortera upp lite skit i vardagsrummet men tycker det är läskigt att vara utanför mitt rum när ingen är hemma. Känns alltid som att någon står bakom mig... Eller så skiter vi i obehagliga känslor och kör ändå. Skulle bara vara lite spännande om det faktiskt hände nåt. Så uttråkad är jag liksom. Så jag hoppas på att spöken ska finnas. Eventuellt är det bara någon stalker som har bott under min säng... Jaaaaaaaaaja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0