bara 4 dagar kvar till vila

Första praktikdagen är avklarad och jag vill dö..! Jag har så ont i mina fötter och ben efter att ha stått upp konstant i 7 timmar. När jag satt och väntade på tuben med väskan i knät kollade jag ned typ fem gånger för jag trodde att min väska var en bunt med kläder från Gina tricot, mobilen kändes som en galje och mitt huvud snurrade efter allt springande för att hitta vart kläderna ska hänga. Jag funderade på att lägga mig ned på tuben när sätet bredvid mig blev ledigt. Jag hade lust att krypa sista biten hem och när jag äntligen var hemma tog jag bara en banan och ett äpple och gick och la mig. Jag kan inte stå tillräckligt länge för att kunna göra middag.

Jag tror jag ska gå och lägga mig nu. Är så jävla trött. Men ni anar inte hur kul jag har haft idag. Plus att alla som jobbar där är underbara. Eller aa, alla jag har pratat med i alla fall.

Fan vad jag är sugen på mat. Och ett fotbad. Och vatten.

Kommentarer
Postat av: Mam

Me like!

2009-09-22 @ 10:54:42
URL: http://tinamessing.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0