Love doesn't need handles

Vilken lyxig vecka jag har haft nu... Igår var Hanna, Mia, Emmeli, Maia, Linn och hennes kompis Christine hemma hos mig. Vi satt och pratade, åt godis och drack vin. De sista gästerna gick vi kvart över tolv. Det var så himla trevligt alltså! Det är så sällan man träffar alla och shit vad jag har saknat dem. Sedan idag har jag varit på Laroy och beundrat Linn när hon gick catwalk. Hon är så jävla bra och så fruktansvärt irriterande snygg! Hoppas att jag kan sno lite bilder av någon så jag kan visa upp för er som läser här. Måste ju få skryta lite när man har så koola vänner som jag har!

Men nu är jag trött, riktigt trött. Har levt som att det vore helg och det märks verkligen... Har sovmorgon imorgon, som tur är. Börjar inte förrän klockan 13.

Petra kom över till mig idag också, innan vi åkte och träffade de andra. Hon är så himla mysig och det var så kul att få träffa henne själv också. Hon har flyttat till sköndal nu så man får se till att träffa henne lite oftare nu när vi bor så nära varandra. Går buss port till port i stort sätt.

Godnatt nu.

Kommentarer
Postat av: Petra

naaaw vad gullig du är! vi får ses snart!! <3

2009-09-03 @ 16:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0