min pappa är rätt kool

Jag har varit i replokalen med pappa hela dagen idag. Hur kul som helst. Han ställde i ordning sina trummor efter gotlandsresan. Självklart fotograferade jag lite eftersom jag blev panikslagen när jag insåg hur mycket saker jag glömmer hela tiden. Därför ska jag börja fotografera allt. Så jag aldrig glömmer.

Börjar undra om inte personalchefen på Fredells avskyr mig och har blockerat mitt nummer. Hon svarade inte på hela dagen igår och när jag äntligen fick tag på henne idag sa hon att hon skulle ringa upp mig inom en timme. En och en halv timme senare ringer jag upp och då blir jag kopplad till telefonsvarare på en gång... Nåt skumt är pågång. I can feel it!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0