note to self

Jag har varit riktigt duktig på att inte äta godis eller dricka cola då jag och Linda bestämde oss för att försöka bli av med vårt sötsug. Och jag har verkligen varit duktig på att inte göra det. Jag har haft en colaflaska hur länge som helst i kylskåpet utan att dricka den och oavsätt hur hungrig och sötsugen jag har varit när pappa och jag har handlat så har jag inte köpt choklad eller bullar eller annat gott som jag väldigt gärna har velat ha. Men så idag... Jag var uppe tidigt och käkade frukost sedan rullade dagen på och klockan blev fyra och jag började bli hungrig. Men klockan var för mycket för att käka lunch och jag för trött för att orka laga något litet (eftersom jag inte ätit på ca 6 timmar) så sjääälvklart går jag och köper kakor. Och nu mår jag så dåligt. Jag klarar inte av sockret längre. Jag mår illa och har ont i magen, huvudvärk och yrsel. Som man bäddar får man ligga, helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Petriiiis

jag vet hur du känner zabina, jag om någon är sockerberoende! men jag kan inte sluta äta hur mkt jag än vill.... :(:(

2009-09-08 @ 21:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0