so long

Ni suger på att kommentera. Så nu strejkar jag. (Egentligen handlar det om att jag har tappat alla läsare på typ en vecka. Men det känns bättre att skylla på er.) Känner att denna blogg börjar bli lite passé. Kanske är det lite väl 2008 att ständigt gråta ut här på bloggen. Ibland undrar jag om ni ens skulle känna mig om jag inte skrev här. Jag har delat med mig av mina djupaste tankar här. Ibland utan att få någon som helst respons. Så jag tänker nu att jag har fått nog. Att det är dags att tala med er istället. Jag känner inte längre något behov av att alla vet hur dåligt jag mår. Jag känner inte längre att världen måste se vilka bördor jag bär på. Mina djupaste tankar får stanna här inne nu. Kanske kommer Emmeli få höra. För hon är nog den som känner mig bäst. Sen har jag en tendens till att alltid gråta ut hos Mattias. Vilket som tänker jag inte slå ihop mig som en mussla och jag tänker inte heller skriva det här. Förhoppningsvis.

Jag är väldigt nöjd med mig själv och mitt liv för tillfället. Därför vill jag inte heller få er att tro något annat när jag har mina humörsvägningar. De får stanna i min dagbok. Så ni inte behöver ifrågasätt hur jag mår. Det ni nu ser är det ni får. Misslyckas jag med denna nya livsstil kommer ni antagligen kunna läsa om det här. Haha..!

Kommentarer
Postat av: Mam

Tack för alla fina och roliga och sorgliga ord du har skrivit här! Jag respekterar ditt beslut och längtar efter att få ta del av dig IRL istället. Men om du någon gång ångrar dig och börjar blogga igen skulle det inte vara ett nederlag. Bara så du vet.

2010-04-02 @ 22:13:38
URL: http://tinamessing.blogspot.com
Postat av: linn

det skulle definitivt inte vara ett nederlag.

2010-04-04 @ 20:46:22
Postat av: hanibal

håller med föregående talare.

2010-04-05 @ 20:52:31
URL: http://hannaaviktoria.blogg.se/
Postat av: Anonym

Meh, jag gillar din blogg. Det är skönt att gå in och läsa dina texter och få sig en tankeställare! Så det vore grymt om du fortsatte blogga

2010-04-07 @ 19:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0