a fucking bad day

Jag har haft en riktigt urusel dag idag. Har i stort sätt spenderat hela dagen på toaletten efter att ha överkonsumerat kaffe och choklad i typ en vecka... Pappa är väl framme i spanien nu... Köpte choklad när jag var ute och köpte sushi och förbannar mig själv för att jag inte har någon självdisiplin what so ever. Insåg att både vampire diaries, bones och supernatural (mina favoritserier för tillfället) har uppbehåll till typ april så fredagar som i vanliga fall är min favoritdag, eftersom det är då jag kan se nya avsnitt av dessa serier, kan numera ta sig i brasan. Dom sa på nyheterna att stockholm är sveriges renaste då vi tydligen duschar MINST en gång varje dag. Jag insåg idag att jag inte har duschat sen i söndags.

Kommentarer
Postat av: Mam

Vet du vad jag gillar med din blogg? Du beskriver alla galna grejer du gör och hur det känns. Inte vad du tycker. Alla har så många åsikter. Det är helt ointressant att läsa om. Men du berättar ogenerat om dina dagar. Älskar att läsa om dem. Älskar dig.

2010-02-18 @ 22:28:09
URL: http://tinamessing.blogspot.com
Postat av: petra

ÄLSKAR VAMPIRE DIARES :D hihi

2010-02-19 @ 21:03:39
URL: http://pwregner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0