error

Min personliga server är för tillfället ur funktion så ni får nöja er med diverse bilder, som jag inte ens har fotograferat själv, istället för mina otroligt djupa och professionella (läs: var tvungen att googla stavningen) texter. Eventuellt kommer det inte ens bilder. Spänn fast er och var redo för det värsta tänkbara! Kanske sätter ni er en dag framför datorn och som vanligt går ni först in på min blogg för att kolla vad jag har haft för mig och så BAM-BAM-BAAAM... Raderad. ERASED FROM THIS WORLD! GONE FOREVER! Men det är ju självklart bara det värsta tänkbara. Shit liksom. Hur skulle ni kunna leva utan den här bloggen? Får typ 3000 kommentarer dagligen med fans som berättar om hur jag har förändrat deras liv och hur fantastisk jag är och annat beröm. Massa presenter får jag också. Jag är typ känd. Fast självklart publicerar jag dem inte här. Jag vill liksom inte att mina vänner ska tycka att jag är bättre än dem. Man måste ju ha kvar lite av "det vanliga livet" också. Så man inte helt tappar fotfästet och blir en sån där status-kåt hollywoodstjärna. Fick ett erbjudande här om dagen att spela huvudrollen i Peter Jackson nya film "Halo". Skulle spela mot Robert DiNiro och Tom Hanks och några fler... men jag tackade nej. Jag menar man måste ju låta någon annan få en chans också.

Kommentarer
Postat av: Mickis

du är så vänlig. Jag menar hur skulle alla "b-kändisar" få chansen att spela mot dom om du inte tackat nej liksom .. <3

2010-02-09 @ 22:55:56
URL: http://adlerz.blogg.se/
Postat av: linn

haha jag bara skrattar. du är grym

2010-02-10 @ 00:38:08
Postat av: Mam

Vilken tur vi har att du finns! Puss

2010-02-10 @ 20:57:04
URL: http://tinamessing.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0