make it better

Känns som jag har tränat 24/7 efter att ha frysit fötterna av mig i typ sammanlagt 5 timmar igår. Men det var värt det. Fick krama om Linn och prata lite med Lena. Fick en underbar överraskning av Emmeli och hänga med Petra. När vi råkade åka förbi Linns station ute i täby så sjöng och dansade vi till en låt ur Moulin Rouge. Så jag och Petra alltså. Idag har jag inga planer alls på att lämna skarpnäck. Vill inte röra mig ur fläcken förrän all snö är borta. Ska snart vandra iväg till mamma och käka middag där. Helt perfekt för jag har ingen ork att göra middag själv. Funtade på att gå till videoaffären och köpa mig nåt gott men ICKE. Jag tänker bara gå ut när jag ska till mamma. Fy fan alltså. Nu ska jag bädda ner mig i soffan och se på dålig tv fram tills middagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0