useless information

Drack en kopp kaffe idag och började städa hela lägenheten, medans jag hade tvättstugan. Har haft det trevligaste besöket av Tant Greta på flera månader. Har inte alls varit depp, en aning lättirriterad kanske men inte ledsen, och idag när jag åkte hem från skolan log jag som en idiot på tunnelbanan. Mest var det bara för att jag besökte Gina och kände mig som hemma igen. Hatar verkligen att vara tillbaka i skolan. Men jag pekade fuck-you rakt i Lennarts (byggrektorns) ansikte så det kändes ganska okej ändå. Sen papercuttade jag mig själv och då kändes det mindre okej. Men sen fick jag ett Bilar-plåster av Mickis så då kändes det okej igen.

För ungefär två timmar sedan hade jag hur mycket energi som helst. Nu har jag tryckt i mig en chokladboll för mycket och orkade inte gå ner och ta sista vändan i tvättstugan, så pappsen fick göra det. Totaldäckar nog snart men jag har laddat ner typ 18 miljarder filmer så jag lär väl halvsova till dem tills jag är pigg. Är ledig imorn så det är nemas problemas!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

GÖÖÖRL! I JUST LÖÖÖV YOU HEADER! :D

jag måste ju säga att det va lite ensamt utan dig i romme idag. Du skulle vart med göörl! :D

Fredag blir dunder iaf! Jag tycker att vi kör på fjortisnostalgi som fan! :D

Lööv you gööörl! <3

2010-02-16 @ 20:50:34
URL: http://adlerz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0