blaha blaha

Är så sjukt suger på coca-cola. Jag dööör. Trist att det inte finns något dygnet-runt-öppet här. Åh nu blev jag sugen på fika. Börjar väl bli hungrig igen antar jag. Det var väl sisådär fem timmar sen jag åt nu. Fan att jag skulle vakna igen alltså. Jag kommer ju aldrig kunna somna nu och så kommer jag var zombie imorn. Tur att jag bara har en lektion så kan jag åka hem och sova innan Mia kommer över.

Bla bla bla, bla bla, blablabla bla. Jag hatar att vara vaken på natten. Ja, när jag är ensam det vill säga. Bla bla bla.

Kommentarer
Postat av: Petra

haha jag vet hur det är! drick varm mjölk.. räkna får.. haha;)

2010-01-15 @ 00:31:41
URL: http://pwregner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0