ere fest eller?

Var på fest ute i skogen igår. Hade så jävla kul. Tror jag. Vi var på Calles landställe, helt åt helvete... Verkligen mitt i skogen. Dom hade satt ut marshaller så att man skulle hitta på den lilla skogsvägen. Stackars Emmeli som behövde köra oss nu när det var så halt. Plus att alla blev ganska fulla. Det var ju typ snorkallt där ute för jag tror att det inte fanns någon värme, förutom kroppsvärmen, så Calle tände en brasa efter ett tag ute på tomten och mina händer luktar fortfarande skogsbrand trots att jag har tvättat dem typ fyra gånger! Måste duscha. Jag dansade jättemycket också. Eller mycket mer än vad jag har gjort på riktigt länge. Jag saknar lite när jag och Mickis alltid gick till toxic och typ dansade enda till tre på morgonen och stället stängde. Man orkar inte det längre liksom...

Jaja, nu ska jag mysa med Linda och kolla på någon mysig film. Har en känsla av att jag sa något korkat igår till någon men jag kan inte minnas det. Time will tell, så att säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0