get to know me better

är du singel? ja
tror du på kärlek vid första ögonkastet ? njae
hur många har du varit kär i? en, nej två... tre. Typ tre och en halv.
är du kär just nu? nej
när fyller du år? 4 juni
några piercingar? öronen och tungan
vad har du på dig just nu? buttplug
vilken årstid är bäst? hösten
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? med Linda
vad tycker du mest om hos dig själv? att jag kan sova vart som helst
vad är du bra på? att städa när jag är bakis eller sjuk
vem älskar du mest på denna jord? min bror
sover du hellre själv än tillsammans med någon? för det mesta vill jag ha sällskap
vem vet allt om dig? förutom jag är det väl Emmeli kanske
vem är den roligaste av dina vänner? Emmeli när hon är full, hahaha
vem är snyggast av dina vänner? Mia, helt klart
vem är mest partyprisse? Hanna, älskar att vara ute med henne
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? yees
vem är farligast i din familj? hahaha, ingen eller alla beroende hur man ser på det
vem ser roligast ut i din familj? jag?
har ni något husdjur? nope
vem har du mest gemensamt med? pappi
vem står för underhållningen? Mattias
vem sover du oftast med? Linda

vad har du gjort idag? sovit och gråtit till dramafilmer
vad ska du göra nu? dricka upp min cola och kolla på Men in Black 2

vad har du ätit idag? rostade mackor, grekisk sallad och kakor
har du duschat idag? nope
vad händer i morgon ? ingen aning
är du hungrig nu? inte det minsta men kommer antagligen äta ändå
vilka sidor på Internet är du inne på just nu? facebook och bloggen
vem ringde dig senast? 0702285310
vem ringde du senast? Nolle
har du sminkat dig idag? nej
lyssnar du på musik just nu? nope

vill du vara singel eller ha ett förhållande? skulle vilja vara kär i alla fall
har du varit tillsammans med två samtidigt? inte sen jag lämnade lågstadiet
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? om jag var riktigt packad, typ medvetslös

Kommentarer
Postat av: Anonym

Buttplug!

2010-01-31 @ 04:37:21
Postat av: Mickis

jag va så värdelös att jag inte passade in nånstans ;P <3

2010-01-31 @ 23:40:15
URL: http://adlerz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0