godnatt eller nåt

Ligger och försöker sova nu men det är så himla kallt! Har båda täckena på mig och är helt frusen ändå. Saknar min Linda fruktansvärt mycket... När hon är med fryser jag inte. Jag tycker inte om att frysa. Note to self (and Mia): sno tillbaka vetekudden som Mia lånade en gång i tiden. Om den fortfarande existerar vill säga..? Usch nu saknar jag Hanna också. Det här var ingen bra start på min, non-existing, skönhetssömn. Ska somna till Laws of Attraction och hoppas jag somnar inom de närmsta 6 timmarna för sedan ska jag upp för att åka till skolan. Shuhu. Har varit alldeles för lite sömn nu. Eller ja, jag sover ju igen det på dagarna men den balansen känns inte så balanserad, om ni fattar vad jag menar................?

Kommentarer
Postat av: hanibal

aaw! saknar dig med hjärtat!

2010-01-08 @ 20:04:33
URL: http://[email protected]
Postat av: Anonym

Miss you aswell. Kommer inte sova gott i natt. <3

2010-01-09 @ 00:06:03
URL: http://lindamore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0