hepp säger man när man rapar

Jag skar mig idag igen. Men det blödde knappt. Antagligen för att Tant Greta suger ut allt mitt blod. Glömde jag nämna att hon är vampyr? Den där jävla Tant Greta alltså...

Är helt slutkörd. Somnade i rulltrappan. Helt seriöst. Grät på toaletten för att pappa inte sa det jag ville att han skulle säga (läs: Tant Greta manipulerar mina känslor). Men nu har jag mat i magen så livet känns lite ljusare. Överväger att gå och köpa godis. Har varit så sjukt sugen på lösviktsgodis enda sedan jag såg två kunder komma in med varsin godispåse i handen. I crave it. I crave godis and a man. Candyman. Pappa sa att han kunde ge mig en slant om jag ville gå och köpa godis... men det är ju just det som är problemet. Jag måste gå. Gåååååå. Jag tror inte ni förstår hur slut jag är och det är helt ologiskt. För igår jobbade jag mycket hårdare än idag. Igår var jag tvungen att springa upp och ner hela tiden för jag skulle byta plats på fyra bord. Ja, alltså flytta kläderna på borden inte bara borden. Det hade varit mycket enklare. Tog mig en timme att flytta bara två bord. Aja, idag har jag i alla fall inte gjort någonting sånt. Bara hållt koll på rean. Eller bara och bara. Man kollar bort i en sekund och allt ser ut som skit. Och med mina perfektionist-instinkter så blir jag galen på att det aldrig ser fint ut. Så då glömmer jag provrummen och resten av butiken och sedan springer jag runt där som en... som en... som en galen bläckfisk! Bläckfisk känns jättekonstigt att skriva. Bläckfisk bläckfisk, blackfist vill mina fingrar hellre skriva.
Efter Bones-avsnittet går jag och köper godis. I CAN DO IT! Det är värt det. Men jag går bara till filmkedjan. Ica är alldeles för långt bort. ÅH! Visste ni att vi har fått upp jävla grindar på gården? Klart ni inte visste det... Det är grindar på ingångarna till gården! Bara på ena sidan dock men det är från den sidan jag går när jag ska gå till filmkedjan eller ica. Så nu när jag ska handla måste jag gå runt huset istället för att bara gå över gården. Skitjobbigt.

Nu vet ni det också. Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0