i wanna live befor i die

Jodå, det nya året firades in ordentligt. Drack lite för mycket, raggade lite för dåligt, kysstes med en främmande kvinna, slogs lite, grät lite, tröstade lite, tappade bort min mobil och min ena sko ett tag, skrek lite, skrattade jättemycket (åt Emmeli) och fick en ny facebook-kompis!

När festen vi var på började spåra ur så rörde vi oss mot tuben och fick vänta i typ en halvtimme. Jag åkte in mot stan och mötte upp Mattias vid slussen och gick hem till honom. Sedan kom Ruben över dit och vi kollade på Hulken och jag somnade nog inte på riktigt förrän vid åtta på morgonen.

Nu ska jag gå och möta Hanna vid tuben och köpa mig lite pastasallad. 2010 äger! Tror jag aldrig har haft ett så händelserikt nyår som igår alltså. Och att sova in 2010 bredvid Ruben var ju inte heller helt fel. Hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0