i'm freaking out

Haha, jag och Emmeli har haft värsta nostaglikvällen nu och lyssnat på gammal musik! Hur kul som helst! Typ Linda Bengtzing - Jag ljuger så bra, NG3 - The Anthem, Britney Spears - I'm not a girl, not get a woman, Destinys Child - survivor och Bootylicious... etc etc. Haha vi har suttit här i köket och sjungit för fulla muggar! Laddar inför festen i Gnesta på lördag. Måste ju ha lite nostalgimusik under bilresan dit! Tänkte bara säga det!

Och jag sov typ 5 timmar idag efter skolan. Tror ni jag kommer kunna sova inatt eller? Och jag ska vara i bygghallen klockan 8.00 imorgon! Hah! Det blir kul. Måste vara utvilad inför lördagen bara för det kommer typ vara apkallt. Vi ska vara på Emmelis kompis land och jag vette fan hur det är med värme och sånt där. Så Emmeli typ sa åt mig att klä mig varmt och att vi ska dansa med dunjackorna på. Kan bli spännande. Lär ju sluta med att Emmeli och jag lägger oss i bilen med godis och täcke och myser där istället. Good times, good times.

Linda, den stjärtskåran, är och ser avatar nu. Jag hade verkligen precis tänkt fråga henne om hon ville gå och se den med mig men då gör hon det med JENKA!!!!! FÖR I HELVETE! Nej men jag får väl helt enkelt komma över det. Det kommer bli hårt. Är djupt besviken faktiskt. Hur kan hon leva utan mig? Det är frågan. Jag är ju liksom universums mittpunkt. Jag är tyngkraften och solen snurrar runt mig. Jag tror jag måste skriva ner det här i mitt tankeblock. Hela min världsbild är rubbad. Känner mig snurrig. Jag måste lägga mig ned. Vad händer med världen?! Hm, dagens ungdomar alltså. Bara springer omkring helt okontrollerat och kollar på bio. Avatar! På min tid! På min tid då gick vi minsan inte på någon bio! Då hade vi inspelade Disney Dags-avsnitt och tre-smak! Jösses alltså...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0