med all min kärlek

Jag önskar att jag med orden från mitt brutna hjärta kunde skriva en text om allt ni betyder för mig. Jag önskar att jag kunde skriva lika beskrivande texer när jag är lycklig. Om lycka. Utan att det blir klyschigt. Ibland känns mina ord för hårda. Som att ni kommer ta illa upp. Jag menar aldrig illa. Jag menar aldrig att såra. Jag försöker sätta ord på känslor, vilket nästan är en omöjlighet. För ni är ljuset i mitt mörker. De är alltid ni som får mig att le. Som får mig att kliva upp och leva ändå. Det är alltid tack vare er som jag aldrig försvinner när jag faller. 

Du kanske inte tror att jag tänker på dig men jag gör alltid det. Och du gör mig lycklig.

Linn. Hanna. Emmeli. Linda. Mickis. Mia. Maia. Mamma. Pappa. Mattias. Hela min släkt. Martina. Denise. Petra. Joel. Jonte. Max. Elin. Chengan. Alex. Jenka. (Ruben hihi.) Tilda. Alice.

Kommentarer
Postat av: HaniBal

<3

2010-01-11 @ 22:50:43
URL: http://[email protected]
Postat av: cvk

kärleeek <3

2010-01-12 @ 07:06:53
Postat av: Jenka

Aw, vad fin du är! Jag blev alldeles rörd. Saknar dig.

2010-01-12 @ 10:30:34
Postat av: Mattias

Det är konstigt med syskon. Jag kan ibland tro att jag tar dig för givet-- det kan gå dagar utan att jag tänker på dig direkt.



Men faktumet är att du alltid finns där, i fundamentet. Du är en stor del av den jag är.



Du gör MIG lycklig!

2010-01-12 @ 15:29:38
Postat av: Mam

Vad jag saknar att bo med dig!

2010-01-12 @ 22:08:56
URL: http://tinamessing.blogspot.com
Postat av: Mikaela

i love you.

Förlåt för imorse. Jag var verkligen inte på nånstans. Det va inte meningen att det skulle gå ut över dig <3

2010-01-13 @ 19:41:35
URL: http://adlerz.blogg.se/
Postat av: Men jag då

Säger bara smörgåstårta....

2010-01-13 @ 23:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0